Notify Message
Forums
Page 1
Search
#13727017 Apr 09, 2018 at 04:05 PM
18 Posts
Talenty:
Toto jsou mé nejpoužívanější talenty. S těmito jsem se sžil, používám je všude a jsou pro mě uni jak na trash, tak na bosse. Na SWP bych samozřejmě zvolil jiné combo co do tanku bosse, ale v minimálním měřítku.

S konečnou platností, v téměř BIS gearů musím říct, že talenty s Reckoningem (pro začínající protadiny - to možná ano) jsou totálně k hovnu.
10% šance, že Vám procne Reckoning = v téměř BIS gearu, který používám mi to proclo snad jen 4x za CC. Jak nedostává paladin dmg, tak šance na proc = 0%.
Sice DEVka opravili talent Reckoning, že Vám nesundá stack, když dáte Miss, Parry, Dodge, ale to stále nestačí. Stále je mizivá šance na Reckoning v dobrém gearu, a na sealu je také pouze šance na nahození Vengeance. Takže, suma za Reckoning a Vengeance, k hovnu. Nedoporučuji tento build. Ztratíte okolo 200-350 TPS.

Seal of Blood. Není na tom tak špatně s Reckoningem, ale! Vážně se chcete i byť tím minimem co dává Blood nazpět paladinovi zabít? Takže taky nedoporučuji Reckoning, ani Seal of Blood. Minimálně do SWP.

Toto testování proběhlo v trashovém gearu bez i s hit capem lehce pod cavo i s cavem, i v bossovém gearu bez i s hit capem a s cavem.

http://calculators.iradei.eu/talents/paladin?0000000000000000000005305133500001025215510520500020000000000000
SWP Boss talenty:
Talenty, které používám (viz výše) se mi oplatili i do SWP. Rozdíl je mezi talenty Reckoning a One-Handed Weapon Specialization.
http://calculators.iradei.eu/talents/paladin?0000000000000000000005305133500001520215510520500020000000000000
Talenty pro začínající protadiny:
Obdobně jako talenty použité pro SWP, je to jednodušší build pro dělání aggra. Rozdíl je mezi talenty Reckoning a One-Handed Weapon Specialization.

Reckoning = 10% šance, jestliže paladin utrpí damage, tak po dobu 8 sekund má šanci pro 4 melee útoky vygenerovat další 4 útoky.
One-Handed Weapon Specialization = Zvýší VŠECHEN damage o 5%, jestliže paladin má equipnutou 1H melee weapon.

Cap na protadina:
Stejně jako u warr tanků, je potřeba dosáhnout minimálně na 490 defense. Na tomto serveru doporučuji 493. Pro zichr. Níže jsou mé screeny ze statů tankovacích a trashovacích gearů. Dále minimálne 550+ spell damage, samozřejmostí cavo cap 102.4, jelikož paladin skoro nedosáhne na avo cap bez swp itemů. Pokud dosáhne, tak neumí udržet cap na spell damage. Spell hit je na protadina na prd, jelikož jediný jeho spell hit je počítán pro Avenger's shield. Zbytek nejsou spelly. I Hammer of Justice se bere z melee hitu. Melee hit by měl být capnutý na 45. Spell hit by měl být capnutý na 85. Taunt se počítá dle yardů, do 8y je to melee hit, více jak 8y se bere spell hit.

Důležitost statů pro protadina:
CAVO>AVO>SPELL DAMAGE>STAM>MELEE HIT>SPELL HIT

Potky, jídlo, flasky:
Super Mana Potion
Flask of Fortification = + 500 HP + 4.23 def rating
Fisherman's Feast = 31,8 staminy
Superior Wizard Oil = + 42 spd
Greater Rune of Warding = 25% šance na absorb 400 dmg, cooldown 90 sekund (enchant na chestu z BS - trvání 1H)
Greater Ward of Shielding = Absorbuje 4k dmg, lze nasadit na shield mimo combat
Destruction Potion = +120 spell damage +2% spell crit šance po dobu 15 sekund
Nightmare Seed = + 2k HP po dobu 30 sekund, sdílí CD s lentilkama i dokonce se skittleskama (CD použití je 3min)

Doporučené addony:
Omen
Deadly Boss Mods
PallyPower
RBS

Rotace na trash:
Hyjal
Těsně před vlnou si připravit Consecration, poté Holy Wrath -> Seal of Righteousness -> Judgement na první mobku -> spamovat na CD Consecration, Judgementy. Jakmile přijdou na řadu Abomination mobky, použít Free Action Potion, ať protadin nezůstane ve stunu jinak zůstane bez ava a možnosti aggrovat.

Ostatní T6:
Vše jako u hyjalu krom Holy Wrath. Pull přes Avenger's Shield (jestliže nejsou mobky rozestavěny tak, že jdou pullnout přes sekyru/spell zvlášť), připravit Consecration, Seal of Righteousness -> Judgement na předem označenou lebku/křížek nebo co určí RL, spamovat na CD Consecration. Jestliže je target undead nebo Demon, tak vyplňovat rotaci Exorcism.

Rotace na bosse:
Seal od Righteousness -> Avenging Wrath -> Avenger's shield -> Consecration -> Exorcism (jestliže je Boss undead nebo demon) -> Judgement -> opakovat Consecration a judgementy a sealy na CD (Seal of Wisdon dát při náskoku aggra o cca 15% jakmile doběhne CD na judgement rychle přepnout seal na wisdom, hodit judgement a znova seal na righteousness pro udržení threatu a rotace).

Rotace spellů na protadina:
Blessings: Blessing of Sanctuary > Blessing of Kings > Blessing of Light (jedině pokud je zde paladin healer) > Blessing of Wisdom > Blessing of Might

Vždy mějte zapnuté Righteous Fury!

Vždy používejte Holy Shield na cooldown!

Aury: Retribution > Sanctity (jesliže je v groupě Retri v mém případě talentů) > Resistance

Fear tanka:
Bubla a okamžitě zrušit macrem.Divine shield a Blessing of Protection neeliminuje threat. Pouze target je ignorován.
/cast Divine Shield
/cancel Divine Shield

Startovací EQ na protadina:
Spousta startovacího EQ pro raidy se dá sehnat za BOJky v SC u G'erase a pod ním nalevo od portu na Isle. Nebudu zde konkrétně vypisovat gear z každého dungu. V každém něco padá, proto by měl protadin projít všechny HCčka už kvůli repky (u Quartermasterů se dá taky pár itemů obléct jen za repku) i kvůli itemům.

Postnu zde odkaz na wowwiki kde jsem našel tabulku na pre-kara EQ i s tím kde co padá. Je tam vidět i EQ za bojky.
Wowwiki protadin EQ (Non BiS)


BIS gear protadina:
Na protadina nelze posuzovat BIS gear podobně jako na warr tanka nebo druida. Protadin je velmi specifický na trash a na určité bosse (demon/undead, non demon/undead), proto se zkusím zvolit BIS gear na jednotlivé situace. BIS gear si ještě zkontroluji. Měl by ale sedět. Je nutné, aby si protadin udržel bonus set item z T6 eq.

BIS:

Head:
Helm of Uther's Resolve - SWP - Kil'jaeden (No. 1 v giftu) (1/1)

Neck:
Pendant of Titans - BT - Essence of Anger - Hit, hodí se na taunty do 8y + back = hit cap 45 na melee taunt do 8y (1/1)
The Darkener's Grasp - TK - Kael'thas - Q item - Verdant Sphere (1/1)

Shoulder:
Lightbringer Shoulderguards - BT - Mother Shahraz - T6 item (1/1)
Spaulders of the Thalassian Defender - SWP - Eredat Twins (0/1) do BIS má daleko, ale hodí se na packy trashe díky statu, který zvyšuje bloknutý damage.

Back:
Phoenix-Wing Cloak - TK - Al'ar (0/1)
Pepe's Shroud of Pacification - Hyjal - Trash - Hit, hodí se na taunty do 8y + neck = hit cap 45 na melee taunt do 8y (1/1)
Crimson Paragon's Cover - SWP - Eredar Twins (0/1)

Chest:
Heroic Judicator's Chestguard - SWP - M'uru (0/1)
Lightbringer Chestguard – BT -Illidan Stormrage - T6 item (No. 2 po chestě ze SWP) (1/1)

Wristy:
Lightbringer Wristguards – SWP – Kalecgos - T6 item (1/1)
Eternium Shell Bracers – BT - Najentus (No. 2 po writech ze swp) (1/1)
The Seeker's Wristguards – BT - Akama -> trashovací (1/1)

Hands:
Lightbringer Handguards – Hyjal - Azgalor - T6 item (1/1)

Waist:
Lightbringer Waistguard – SWP – Brutallus - T6 item (1/1)
Girdle of the Protector – 60 BOJ – Geras lepší na bosse (1/1)
Girdle of Mighty Resolve – BT - Gurtogg - lepší na trash (1/1)

Legy:
Judicator's Legguards – SWP - Kalecgos (1/1)
Lightbringer Legguards – BT - Councill - T6 item (1/1)

Feet:
Lightbringer Stompers - SWP - Felmyst - T6 item (1/1)
Tide-stomper's Greaves – BT - Najentus - se správnýma gemama jsou lepší než T6 (1/1)

Ringy: (na každého bosse jiný ring, trash avo méně, boss avo více (dodge, deff místo hit apod))
Ring of Sundered Souls – SSC - Morogrim (1/1)
Ring of Hardened Resolve – SWP - M'uru (0/1)
Ring of the Stalwart Protector – 60 BOJ (1/1)
Band of the Abyssal Lord – BT - Supremus (0/1)
Signet of the Last Defender - ZA - Chest (1/1)

Libram:
Libram of the Eternal Rest – Sethekk Halls -> Darkviewer Syth - Trashovací (1/1)
Libram of Wracking – Q item - Trashovací + OP na undead/demon do aggra, když je splněno cavo (0/1)
Libram of Repentance – 15 BOJ Geras -> tankovací do lepšího cava (1/1)
Libram of Divine Purpose – 20 BOJ Geras -> tankovací, když je dobré cavo, tak to threatu (možno kombinovat macrem s Libram of Wracking do rotace) (1/1)

Weapon:
Tempest of Chaos – Hyjal - Archimonde (1/1)
Reign of Misery - SWP - Brutallus (0/1) - až po spellkách se bere
Brutal Gladiator's Gavel - S4 - o chlup lepší než Tempesta, na Tempestě se ale vyplatí ten crit :)


Stit:
Illidari Runeshield – BT - trash - trashovací (1/1)
Sword Breaker's Bulwark – SWP - Felmyst - tankovací No. 1 na protadina (1/1)
Bulwark of Azzinoth – BT - Illidan - tankovací (1/1)


Enchanty:

Head:
Glyph of the Defender

Shoulder:
Greater Inscription of Warding (Aldor)
Greater Inscription of the Knight (Scryer)

Back:
Enchant Cloak - Dodge

Chest:
Enchant Chest - Exceptional Stats

Wrist:
Enchant Bracer - Fortitude
Enchant Bracer - Stats

Hands:
Enchant Gloves - Threat

Legy:
Runic Spellthread

Feet:
Enchant Boots - Fortitude

Ringy:
Enchant Ring - Stats
Enchant Ring - Spellpower

Weapon:
Enchant Weapon - Major Spellpower

Stit:
Enchant Shield - Major Stamina
Felsteel Shield Spike


Doporučené gemy:
Dodge (vždy)> Stam + deff
Nic víc není potřeba socketovat. Spell dmg je zbytečné nebo hit.
Meta:
12 deff + 10% shield block

Tauntování/hit capy:
Ověřeno na serveru 45 melee hit = 0.1% šance na Resist Tauntu do 8y.

Tauntování u paladina, do 8y se bere melee hit, od 8y se bere spell hit. Většinou je paladin necapovatelný na tyto hity. Povedlo se mi dodělat build alespoň na melee hit se zachováním statů Cava, Ava, Spd, Stam. Mohu potvrdit, že z 671 tauntování (v rangi 8y, od doby použití buildu) mi resistlo celkem 62x (<0.1%).
+0
Page 1